emucoupon

سیموریامورفیں

مائیکل لارین

تعارف

سیموریامورفس ابتدائی خشکی پر رہنے والوں میں سے منتخب ایک چھوٹا سا لیکن وسیع گروپ ہیں. وہ نچلے حصے سے بالائی مدت کے لئے مشہور ہیں اور یورپ، ایشیا، اور شمالی امریکہ میں پائے گئے ہیں (تصویرنمبر۱) ۔ چھٹی نسل اور آٹھ انواع کو جانا جاتا ہے. بہت سے اضافی انواع کو کھڑا کیا گیا ہے، لیکن ان میں سے اکثر درست نہیں ہیں (کلیمبارا اور جنیگا، ۱۹۹۳)

شناخت ۱. سیموریامورفس کے وقوع پزیرعلاقوں کی جغرافیائی تقسیم. یہ علاقہ یوروشیا اور شمالی امریکہ میں واقع ہیں، لیکن اس مدت میں، براعظم مختلف صورتوں میں تھے اور یوریشیا کی کئی چھوٹے پلیٹوں کی طرف سے نمائندگی کی گئی تھی.

کچھ سیموریامورفس میں چھوٹے آبی کیڑوں کا اثر بیرونی گلپھڑوں میں جانے گئے ہیں۔ (ایوخنینکو، ۱۹۸۱؛ کوزنیسوف اور آئیخنینکو، ۱۹۸۱؛ کلیمبارا، ۱۹۹۵) میں مشہور ہیں. بالغوں کو، جب جانا جاتا ہے، تھرمل آزمائش ظاہر ہوتا ہے. نام سے جانا جاتا نمونوں کی کھوپڑی کی لمبائی تقریبا ۶ ملی میٹر سے کم ترین لاراوا (آئیخنینکو، ۱۹۸۱) میں ہوتی ہے جس میں ۱۵ سینٹی میٹر ہوسکتا ہے. مختلف ٹیکسا کے درمیان سائز اور اونٹیوجنیٹک اختلافات کی وجہ سے اس گروہ کے پیروکار بہت زیادہ پریشان ہوگئے ہیں. سیموریامورفس اور کوٹلاسیا صرف نسبتا بڑی اور مقدار غالب نمونہ (نمبر ۲) سے مشہور ہیں جبکہ تمام مشہور معلوماتی سیموریامورفس لارول کی طرف سے نمائندگی کرتے ہیں اور درمیانے درجے کے پوسٹ میٹا مورفیک نمونوں سے چھوٹے ہوتے ہیں اور اس سے قبل ڈسکوائرائڈز (یہ اب ایک پارفایلیٹک گروہ بننے کے نام سے جانا جاتا ہے) . البتہ، ڈسکوساورسکس (کلمبارا اور مسزاروس، ۱۹۹۲) اور ایریکنیرفٹن (لارین، ۱۹۹۶ بی) کے بڑے بڑے نمونوں کی حالیہ دریافتیں اور سیموریہ (برمن اور مارٹنز، ۱۹۹۳) کے نسبتا چھوٹے نمونوں نے اس خلا کو برداشت کیا ہے.

شناخت 2. درسیال (اے۔ سی) میں سیموریامورفس کھوپڑی اور بائیں پس منظر (ڈی ۔ایف) کے خیالات. سیموریہ بیلیوری نیسس (اے، ڈی) ( سیموریہ سنجنا نینسس( بی، ای). اریوکینیرپیٹن سیگلولوف (ای، ایف). اس نمونوں پر ایس سنجنانینسس اور اے سیگولوف کی تعمیرات شاید بالغ نہیں ہیں اور یہ ٹیکساتقریبا اسی انداز تک پہنچ سکتے ہیں. ایس بییلوریننس. لارنن (۱۹۹۵) سے ترمیم.

خصوصیات

گٹ کے مواد یا سیموریامورفس کے متحجر فُضلہ صرف حال ہی میں (کلمبرانڈ میسازروس، ۱۹۹۲) پائے گئےہیں، اور یہ تجویز کرتے ہیں کہ سیموریامورفس کو کبھی گاہے بگاہے آدم خوری کا سامنا کرنا پڑا. ان کا بنیادی غذا نامعلوم ہے. تاہم، ان کے تیز، شنک دانتوں اور پٹیلن فینگوں سے پتہ چلتا ہے کہ سیمیوریامورفس شکاری تھے.

بالغ سیموریامورفس کے ڈرمل کرینلی ہڈیوں کو بہت پیچیدہ طور پر مجسمہ کیا جاتا ہے اور ریزج کے ایک ہیگنگنل پیٹرن کی نمائش بہت سے ٹیمنوس پونڈیلس(تصویرنمبر ۳) میں بھی پایا جاتا ہے. لارو اسے مجسمے کا فقدان نہیں تھا لیکن وہ ہڈیوں کی تعظم کے مرکزاور تابکاری کرنے والی گرووز کی طرف سے احاطہ کرتا تھا. ڈرمل مجسمے کی موجودگی سے پتہ چلتا ہے کہ جلد کھوپڑی سے سختی سے جُڑی تھی. سیموریامورفس کا سب سے زیادہ ارضی قیفی نتھنے والےجو زیادہ سے زیادہ گروپوں میں پائے گئے تمام ڈرمل ہڈیوں کو برقرار رکھا، اور، ایمبولومیرس اور امنیوٹس میں، ٹیبلر پیریٹل کے طور پر رابطہ کیا.

شناخت ۳. ڈسکوزرسکس کے ایک نوعمر پوسٹ میٹا مورفیک نمونہ کے کھوپڑی کے اعزاز نقطہ نظر ڈرمل مجسمہ ظاہر ہے کہ نسبتا بالغ . سیموریامورفس کی خصوصیات دکھائی ہیں. نوازش : ڈاکٹر جوزف کلمبارا.

سیموریامورفس نسبتا مختصر ٹرنک (۲۴ سے ۲۸ ریڑھ کی ہڈی کے بافتے) اور قوی اعضاء تھے. ہر ہڈی ایک خشک محراب ، ایک بڑا، سلنڈر، ایمفیکولوس پلیروسینٹرم، اور ایک چھوٹا سا، کریسینٹک انٹرسنٹرم سے تشکیل کیا گیا تھا. اعصابی محراب متورم تھے ، خاص طور پر بڑی، بالغ نمونوں میں. اٹلانٹک (سب سے پہلے کرویکل) آرک اور پلیروسینٹم جوڑا گیا. یہ شاید ایک ابتدائی کردار ہے کیونکہ اعصابی محرابی اور پلیوروسینٹرا کے ابتدائی ترین ارضی فقاریے بھی شامل تھے (وہ آزادانہ بائیں اور دائیں محرابیں اور پلیوروسینٹرا کے بجائے ایک مہذب میڈین محراب اور پلیوروسینٹرم رکھتے تھے۔ پونچھ میں محراب حامل موجود تھے. عام طور پر چھوٹے نمونوں میں صرف ایک عجزی مہرہ موجود تھا، لیکن بڑے جاندار میں کبھی کبھار دو پائے جاتے تھے. اس صورت میں،پچھلے مہروں کے جوڑ کی ہڈی، سامنے کےمہروں کے جوڑ کے مقابلے میں کہیں زیادہ پتلی تھی ،جیسا کہ سیوموریہ بیلیورینسس میں، یا صرف ایک سامنے کی ہڈی (دائیں سے بائیں) کا کولھے کی ہڈی سے مربوط تھی.جیسا کہ کوٹلاسیا میں ھے۔ پسلیاں جہاں پہلی عنقی سے پہلی چند ذنبی ہڈی کے مہرہ تک موجود تھے. پٹھوں کے علاقے کے ریبوں کو وسیع پیمانے پر بڑھایا گیا، مقصد غالباً بہتر منسلکہ کے طور پر کندھےکو کمر بند کی سپورٹ فراہم کرنے کے لئے تھی ۔. ذنبی پسلیوں کی صحیح تعداد نامعلوم ہے، لیکن اس طرح کے طور پر پندرہ جوڑوں موجود ہوسکتے ہیں (آئیخنینکو ، ۱۹۸۱)۔

اِستخوان بین ترقونی ۔ ایک ہڈّی جو بہت سے فِقاری جانوروں میں ہنسلی کی درمیان اور سینہ کی ہڈّی کے سامنے ہوتی ہے ایک جوڑی اور ہنسلی کی ہڈی شامل تھی. دروں کی کری ہڈیاں کندھے کے گرد ایک کندھے کی ہڈی اور ایک غرابی ہڈی شامل تھی. بہت سارے دوسرے زمینی قیف کی طرح، سیموریامورفس میں پانچ انگلیاں اورپاؤں کی انگلیاں تھی.سلمیاتی فارمولہ ۲۳۴۴۳ یا ۲۳۴۵۳ تھا ، ہاتھ میں (جینس پر منحصر ہے) اور ۲۳۴۵۳پاؤں میں تھا.

سیموریامورفس کچھ حاصل شدہ حروف کی تقسیم ، لیکن ایک مکمل فہرست قائم کرنے کے لئے مشکل ہے کیونکہ زیادہ تر ٹیکسا نامکمل طور پر جانا جاتا ہے. تاہم، تمام س سیموریامورفس نسبتا چھوٹے پوسٹ ٹیمپورل فینسٹر (یہ قفا پر کھلے ہوتے ہیں جس کے ذریعہ خون کی وریدوں کو کھوپڑی میں داخل ہوتا ہے)، اگرچہ یہ کردار خاص طور پر بڑے، پختہ سیموریامورفس میں نمایاں ہے. ان کی پوسٹ ٹیمپورل فینسٹرا منفی غیر مناسب بالیدگی کے ساتھ ہوسکتا ہے.

تمام سیموریامورفس کان کی نالی کان کی پچھلی ہڈی پر ترتیب دی ھوئی ، کان کی اندرونی ہڈی اور کھوپڑی کی بنیاد میں پائی جانے والی ہڈی عظم نزوتدی پر مشتمل ہوتے ہیں.

زیادہ تر ، اگر سب نہیں، سیموریومورفس کی بڑی، ترچھی عقبی ہنسلی کی ہڈی ( بیسٹرو کی جانب سے ، ۱۹۴۴ لامینا ایسنڈینز کہتے ہیں) جو کھوپڑی کی چھت میں پھیل گئی تھی.

تمام سیموریامورفس ایک پتلی رکابی ہڈی رکھتے تھے جو سننے کے عمل میں شامل تھی . یہ کردار ٹمنوسپونڈے میں چوپایوں کے کئی گروپوں میں نظر آتی ہے.

نوعی تعلقات کی بحث

سیموریامورفس نے طویل عرصے سے امینیوٹ کی اصل پر منظوریوں اور نظریات میں ایک اہم کردار ادا کیا ہے. وہ اصل میں امینیوٹ سے قریبی تعلق رکھتے ہیں یا یہاں تک کہ سب سے زیادہ آثار قدیمہ امینیوٹ (برولی، ۱۹۰۴، وائٹ، ۱۹۳۹) کی نمائندگی کے طور پر تھے. بیرونی گلپھڑوں کے ساتھ لاروال سیموریامورفس کی دریافت اس نظریے کا مقابلہ کرتی ہے. تاہم، بہت سے سائنسدانوں نے امینیوٹ کے قریبی رشتہ داروں پر غور کیا ہے (گودیر ایٹ ایل، ۱۹۸۸). امینیوٹ کی ابتدا کے ساتھ ان کی طویل مدتی شراکت کے باوجود، سیموریامورفس طویل عرصے سے امفینبین کو سمجھا جاتا ہے کیونکہ اس کے ساتھ امینیوٹ نہیں ہیں، اور تمام اینامنیٹک ارضی کو امفابیوں کے طور پر سمجھا جاتا ہے اس سے پہلے کہ درجہ بندی صرف یک خاندانی گروپوں (کیرول، ۱۹۸۸) میں شامل کرنے کے لئے نظر ثانی کی گئی تھی. البتہ، سیموریامورفس لیسامفبین سے قریبی تعلق نہیں رکھتے ہیں اور جل تھلیا اس لفظ کے جدید معنی میں نہیں ہیں.

کچھ حالیہ مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ سیموریامورفس امینیوٹس کے قریبی سے متعلق نہیں ہیں کیونکہ پہلے ہی یہ بھی سوچتے ہیں کہ لیپوسپونڈیلس سیموریامورفس سے کہیں زیادہ امینیوٹس سے زیادہ قریب تھے (کیرول، ۱۹۵۵). دیگر (لوری اور ریزز، ۱۹۹۷) نے کہا کہ سیموریامورفس جل تھلیا سے زیادہ امینیوٹ سے زیادہ قریب نہیں تھے. اگر اخلاقی نقطہ نظر درست ہے تو، سیموریامورفس چوپایہ نہیں ہیں کیونکہ چوپایہ ارضی قیف کی شکل کے اولین گروپ کے طور پر متعارف کیا جاتا ہے ہے (گودیر ایٹ ایل، ۱۹۸۹).

کچھ مطالعہ سیموریامورفس کے اندرجنیاتی تاریخ سے نمٹنے کے لئے ہے. تاہم، حالیہ کام نے تجویز کیا ہے کہ ڈسکوسارسکس، ایریکینرپیٹن، اور سیموریہ، کوٹلاسیا اور یوٹجنیا (لارین ان پریس) سے ایک دوسرے سے زیادہ قریب سے متعلق ہیں. یورمقیا کی امتیازوں کی تشخیص کرنا مشکل ہے کیونکہ اس سیموریامورفس غلط طور پر جانا جاتا ہے (ژانگ.، ۱۹۸۴)، لیکن معین جیسی سطح بطنی ہڈی اسکیل (گیسٹرالیا) کی موجودگی سے پتہ چلتا ہے کہ یہ ڈسکوسارسکس ، ایریکینرپیٹن اور اور سیموریہ سے قریبی تعلق نہیں ہے.

حسیاتی اجزاء

لارول کے جلدی کھوپڑیوں کی ہڈیوں اور شاید سیموریامورفس کے بعض نو عمر کے بعد از منقلب (میٹا مارفک) نمونوں کو جزوی لائن کے اجزاء کے لئے معمول بنائے جاتے ہیں. یہ عضو پلک نما خلیات پر مشتمل ہے جو پانی میں تحریک کا پتہ لگاتا ہے. صرف آبی فقاریہ جاندارایک جانبی لائن رکھتےہیں. جانبی لائن تمام مچھلیوں میں پایا جاتا ہے، زیادہ تر مستقل طور پر آبی جل تھلیا میں، اور ارضی جل تھلیوں کے بہت سے آبی لاروی. لہذا، نوعمر سیموریامورفس یقینی طور پر آبی تھے. تاہم، نوعمر سیموریامورفس کے بڑے بعد از منقلب (میٹا مارفک) نمونوں میں معمولیت کی غیر موجودگی سے پتہ چلتا ہے کہ بعد میں میٹا مورفیسس کے دوران یا بعد میں غائب ہو سکتا تھا.

گہری نشیب میں واقع دقیق ڈھانچے میں حال ہی میں ڈسکوورسکس (کلمبارا، ۱۹۹۴) کے لارول نمونوں کے کچھ کھوپڑی کی ہڈیوں پر دریافت کیا گیا. یہ ڈھانچے دستی آرا سے کندہ شدہ کا اظہار کیا گیا ہے، جس سے پہلے آسٹیولی پیفورمس میں جانا جاتا تھا، لیکن کوئی ارضی فقاریہ میں نہیں. دُم دار جل تھلیے کے مقابلے میں مشورہ دیا گیا ہے کہ دستی آرا سے کندہ شدہ گٹھوں نے امپلیری الیکٹرورسیپٹیو اعضاء پر مشتمل ہے. اسی طرح الیکٹرورسیپٹیو اعضاء برقیوں میں بڑے پیمانے پر ہوتے ہیں اور دوسرے گروپوں میں، شارک، ہڈی دار مچھلیوں اور گلپھڑوں والی مچھلی میں پایا جاتا ہے. تاہم، تمام موجودہ ٹیکسا میں، امپولری عضو نرم ٹشووں اور پتیوں میں نشان پنجر میں واقع ہے. لہذا، ثابت کرنے کے لئے یہ مشکل ہے کہ ڈسکوسوریسس کے دستی آرا سے کندہ شدہ معائنہ نے امپلیری اعضاء پر قبضہ کیا.

سیموریامورفس کے پتلی رکابی ہڈی اور عارضی علاقے میں ایک بڑےاُذنی نشان کی موجودگی سے پتہ چلتا ہے کہ سیموریامورفس میں ایکطبلہ گوش وسطی کان تھا. شایداُذنی نشانی شاید بڑی کان کا پردہ (کان کا ڈرم) کی سپورٹ کرتا ہے اور اس سلسلے میں شایدآواز کو طبل گوش سے بیضوی سوراخ کو منتقل کیا جاسکتا ہے (اس قسم کےچوپایوں میں کان کا خلاء ٹرانسمیشن میں شامل ہونے والی آواز میں بھی شامل ہوتا ہے، اگرچہ ممالیہ میں، دوسری ہڈیوں والوں میں بھی شامل ہوتا ہے). کان کا خلاء وسطی کان ہائی فریکوئینسی ائیر میں پیدا ہونے والی آواز سننے کے لئے ایک موافقت ہے (یہ پانی کے اندر مؤثر نہیں ہے).چوپایوں ، جن میں کان کے خلاءکی کمی ہے، جیسے گرگٹ،لو فریکوئینسی زلزلی ارتعاش (دوئیلمان اور ٹریب، ۱۹۸۶) کا پتہ لگاسکتاہے، لیکن وہ ہائی فریکوئینسی ہوا میں پیدا ہونے والی آواز (۱۰۰۰ ہرٹزسے زائد) کا پتہ نہیں لگا سکتے. سیموریامورفس میں کان کے خلاء کی مڈل کان میں موجودگی اور بڑی بعد از منقلب (میٹا مارفک) نمونوں میں جانبی لائن کنال گرووز کی غیر موجودگی سے یہ پتہ چلتا ہے کہ بالغ سیموریامورفس خشکی پر رہنے والے تھے.

حوالہ جات

برمن، ڈی ایس اور ٹی مارٹن. ۱۹۹۳. مرکزی جرمنی کے لوئر پرمیا روٹلیگینڈ میں سیوموریہ (امفبیا: بیٹراچوسوریہ) کا پہلا واقعہ. کارنیجی میوزیم کی تاریخ ۶۲: ۶۳-۷۹.
برویلی، ایف ۱۹۰۴. سٹیمرپیٹیلن اناٹومسچر اینزیگر ۲۵:۵۷۷۔۵۸۷

بیسٹرو اے پی ۱۹۴۴. کوٹلاسیا پریما املاٹزکی. جیولوجی سوسائٹی آف امریکہ بلٹین ۵۵: ۳۷۹-۴۱۶.

کیرول، آر ایل ۱۹۸۸. ویرٹ بریٹ پیلیونولوجی اور ارتقاء. نیو یارک: ڈبلیو فیم مین اور کمپنی.

کیرول، آر ایل پالیوزوک چوپائے کے نوعی تجزیہ کے مسائل. بلٹین ڈو موومیم نیشنل ہسٹوائر فطرتالے پیرس ۴ سیریز۱۷: ۳۸۹-۴۴۵.

ڈیل مین، ڈبلیو ،۔ ایچ اور ایل ٹروب. ۱۹۸۶. امفابیوں کی حیاتیات. نیویارک: میک گرا ہل.

گودیر، جے، اے جی کلج، اور ٹی رو. ۱۹۸۸. امنیٹا کے ابتدائی ارتقاء. ایم جے بنٹون (ایڈیشن) میں نسلی ارتقاء اور چوپایوں کی درجہ بندی، جلد ۱: ایمفیبیانس، ریپٹائل، پرندے: ۱۰۳-۱۵۵. آکسفورڈ: کلارڈن پریس.

گوادیر، جے، ڈی سی کیناتلا، کی ڈی کوئیروز، اے جی کلوج، اور ٹی رو. ۱۹۸۹. چوپایہ نسلی ارتقاء. بی. فرنومم، کے. بریمر، اور ایچ. جورورول (ایڈیشن.) حیات کی زندگی: ۳۳۷-۳۵۳. نیویارک: ایلسیویئر سائنس پبلیشر بی وی(بائیومیڈیکل ڈویژن)

یوخنینکو، ایم ایف ۱۹۸۱. تازیکستان کے پرمیاں سے ڈسکوسوریسیڈ. پیلاٹولوولوجی جرنل ۱۹۸۱: ۹۰-۱۰۲۔

کلمبارا، جے ۱۹۹۴. لوئر پرمئنڈ ٹیٹوپڈ ڈسکوسکوسک آسٹریور میں الیکٹرورورسپٹرز. پالاونولوجی ۳۷: ۶۰ ۹-۶۲۶.

کلمبارا، جے ۱۹۹۵. لوک پرمئنڈ ٹیٹراڈ ڈسکوسکوسک (کھنن ۱۹۳۳) کی کھوپڑی کی چھڑی کی ہڈیوں کی خارجی گندگی اور زیورات اس کے اعضاء کے ساتھ بیان کرتی ہیں. پالانوٹولوجی زیٹسچریف ۶۹: ۲۵۶-۲۸۱.

کلمبارا، جے ایس ایس ایسز مراسروس. ۱۹۹۲. بوکوکوس کے فرش (چیکو سلواکیا) کے لوئر پرمئنڈ سے ڈسکوسکوس آسٹریس (ماکوسوکی ۱۸۷۶) کی نئی تلاش. جیولوولوکا کارپاپاکا ۴۳: ۳۰۵-۳۱۲.

کلمبارا، جی. اور ایم. جیناگا. ۱۹۹۳. بوسککوفس فرش (چیک جمہوریہ) کے لوئر پرمئنڈ سے ڈسکوسسکسکس آسٹریوس (ماکوسوکی ۱۸۷۶) میں تغیر. لینن سوسائٹی کے زولوجیکل جرنل ۱۰۸: ۲۴۷-۲۷۰.

کوزنیسوف، وی وی اور ایم ایف آئیخنینکو. ۱۹۸۱. جنوبی قازقستان میں اپر پیلیروزوک سے ڈسکووساسکائڈز. پیلاٹولوولوجی جرنل ۱۹۸۱: ۱۰۱-۱۰۸.

لارنن، ایم. ۱۹۹۵. سمیریا سانجانوسنس (ٹیٹراپاڈو: بیٹراچوسوریا) کے مرکب کرینیل آتشومیہ یوٹاہ اور نیوی میکسیکو کے لوئر پرمیران سے. پیلیو بوسوس ۱۶ (۴): ۱-۸.

لارین، ایم. ۱۹۹۶a. قازقستان سے یوٹجنیا کا ایک جائزہ، ایک پرمو کاربن فریسی سیموریامورفس (چوپایہ: بیٹراچوسوریہ). ویٹبربر پیلیونولوجی جرنل ۱۶ (۳): ۳۷۴-۳۸۳.

لارن ایم. ۱۹۹۶b. تاجکستان سے تعلق رکھنے والی آرکائیوپیٹن، ایک لوئر پرماری سیموریامورفس (چوپایہ: سیموریامورفس) کی دوبارہ تشخیص. جرنل آف ویٹیبریٹ Paleontology ۱۶: ۶۵۳-۶۶۵.

لورن، ایم اور آر آر رییز. ۱۹۹۷. چوپایوں نوعی ارتقاء پر ایک نیا نقطہ نظر. ایس سمڈا اور کے. مارٹن (ایڈیشن .) امنیٹٹس اصل: زمین پر منتقلی مکمل: ۹-۵۹. لندن: تعلیمی پریس.

وائٹ، ٹی ۱۹۳۹. سیمرہ بیلیورینسس بریلی کے اوستیوالوجی. تقابلی زولوجی کے میوزیم کے بلٹن ۸۵: ۳۲۵-۴۰۹.

ژانگ، ایف، یو، لی، اور ایکس. وان. ۱۹۸۴. سنکیانگ، چین میں پیرمیان سیموریامورفس کا ایک نیا واقعہ. ویٹیبرتا پال آسیاتکا ۲۲: ۲۹۴-۳۰۴.

انٹرنیٹ پر معلومات

اے پرتگالی ترجمہ لیے آرتر ویبر کی طرف سے ہوم یو ڈاٹ کام پردستیاب ہے.

عنوان کی عکاسی

نئی ونڈو میں بڑے ورژن اور ڈیٹا کو دیکھنے کے لئے ایک تصویر پر کلک کریں سائنسی نام سیموریا بیلورینسز مقام ٹیکساس حوالہ وائٹ سے دوبارہ جنم دیا، ٹی ۱۹۳۹. سیمرہ بیلیورینسس برولی کے آسٹیوالوجی. تقابلی زولوجی کے میوزیم کے بلٹن ۸۵5: ۳۲۵-۴۰۹. مخصوص حالت فواس - مدت: لوئر پرمین کاپی رائٹ © ۱۹۳۹ صدر اور فیلڈ ہارورڈ کالج

اس صفحہ کے بارے میں

میں اپنی بیوی (محترمہ پیٹریسیا لائی)، جناب جان ہچین سن اور جناب متھیو مارلوو جنھوں نے اس صفحہ کو ترمیم کیا کا شکریہ ادا کرتا ھوں. میں ڈاکٹر ڈیوڈ میڈیسن سے منسلک ہوں جنہوں نے اس صفحہ کو شجر حیات کے دیگر صفحات کے ساتھ منسلک کرنے میں قیمتی مدد فراہم کی. میں ڈاکٹر جوزف کلمبارا سے ڈسکوسکوسک پر اپنی مفید تبصرے کے لئے شکریہ.


مائیکل لارین میوزیم نیشنل ہیسٹوائر نیچرل ، پیرس، فرانس
اس صفحہ کے بارے میں مطابقت پذیر ہونا چاہئے michel.laurin@mnhn.fr مائیکل لوئرن
صفحہ کاپی رائٹ © ۱۹۹۶ مائیکل لوئرن

صفحہ: زندگی سیومیوریامفا کے درخت . مائیکل کی طرف سے تحریر . اس صفحے کا دوسرا متن تخلیقی العام انتساب لائسنس - ورژن ۳پوائنٹ صفر کے تحت لائسنس یافتہ ہے . یاد رکھیں کہ اس صفحہ پر موجود تصاویر اور دیگر ذرائع ابلاغ ہر ایک اپنے اپنے لائسنس کے ذریعہ زیر انتظام ہیں، اور وہ دوبارہ استعمال کے لئے دستیاب نہیں ہو سکتے ہیں. میڈیا ڈیٹا ونڈو تک رسائی حاصل کرنے کیلئے کسی تصویر یا میڈیا لنک پر کلک کریں، جو متعلقہ لائسنسنگ معلومات فراہم کرتا ہے. ٹول مواد دوبارہ استعمال اور ریستوران کی عام شرائط و ضوابط کے لئے، براہ مہربانی ٹری لائف کاپی رائٹ پالیسیوں کو ملاحظہ کریں .

مواد ۱۵ جنوری ۱۹۹۸ کو بدلا گیا

اس صفحہ کا حوالہ دیتے ہوئے

لوری، مائیکل. 1998. سیومیوریامفا. ورژن 15 جنوری 1998. http://tolweb.org/Seymouriamorpha/15005/1998.01.15 میں زندگی کے پیڑ ویب پروجیکٹ، http://tolweb.org/ اس صفحہ میں ترمیم کریں Seymouriamorpha صفحہ کا مواد مضامین اور نوٹ مجموعہ لوگ اختیارات دیگر گروپوں کا پتہ لگائیں دیگر تیرییاللیٹ وے بربر پر مشتمل گروپ ذیلی گروپس بے ترتیب صفحہ درخت زندگی کے صفحے پر جائیں گھر براؤز کریں براؤز کریں روٹ مقبول صفحات نمونہ صفحات حالیہ اضافہ بے ترتیب صفحہ treehouses تصاویر، فلمیں، ... مدد مدد چیزوں کو تلاش نیویگیشن درخت ڈایاگرام عمومی سوالات سائٹ کا نقشہ ہم سے رابطہ کریں خصوصیات خصوصیات ترجیحات فورمز لغت تصاویر، فلمیں، ... ویب سائٹس روابط سیکھنا سیکھنا treehouses بلڈنگ عمارتوں ارتقاء / phylogeny تعاون کریں تعاون کریں سائنسی مواد درختوں کی تعمیر تصاویر / میڈیا شراکت دار لاگ ان کے بارے میں کے بارے میں خبریں مقاصد tol / eol ساخت ہوم تصویر تاریخ / مستقبل رسائی tol کا حوالہ دیتے ہوئے کوالٹی کنٹرول ٹیک ترقی پالیسییں لوگ تسلیم شدہ حصوں اعلی درجے کی گروپ کی تلاش ٹیکسٹ تلاش میڈیا تلاش گھر براؤز کریں مدد خصوصیات سیکھنا تعاون کریں کے بارے میں تلاش کریں پرائیویسی پالیسی - کاپی رائٹ کی پالیسیوں زندگی کے ڈیزائن اور شبیہیں کا درخت کاپی رائٹ © 1995-2004 درخت زندگی کے منصوبے. جملہ حقوق محفوظ ہیں. اوپر

ترجمہ بحوالہ

http://tolweb.org/Seymouriamorpha