emucoupon

جوس کا کردار

جونی وائٹمور نے امریکی کانگریس میں الاسکا کی واحد نشست کے لئے دوڑمیں حصہ لیا اور انتخابی مہم میں مالی اصلاحات کی طرف ایک کُل ریاستی کوشش کا آغاز کیا ۔. مزید پس منظر – ابتدا سے شروع

جوس کا کردار بطور میرے مہم کوارڈینیٹر ۱۹۹۴ میں

جونی ویئٹمور کی طرف سے

جوس نے میرے ایک ریڈیو انٹرویو کو سنا اوراس کو ریلیز کیا تھا انھوں نے ہماری مدد کے لیے دوسروں کی حوصلہ افزائی کی تھی. وہ سیاست اور گرین پارٹی کے 10 اہم اقدار کو جاننے کے بارے میں بہت متجسس تھے، اور میرے لئے بہت اچھے سوالات تھے. انھوں نے عدم واقفیت سیاست اور مفرور عمل کے بارے میں بہت کچھ کرنے کی حجت کی، لیکن اپنی سرگرمی سے جو وہ کر سکیں اور کسی بھی طرح مدد گار ثابت ہو کرنے کی خواہش کا اظہار کیا تھا ۔ دراصل، حالات اور لوگوں کے لئے ان کے قدرتی احساس نے انھیں اس مشکل مقام سے آسانی میں لے جانے میں مدد کی۔

ہمارے انٹرویو کے دوران اور اپنے لُبِ لباب پر نظر ثانی پر میں نے اسے تھوڑا سا اپنی ضرورت سے زیادہ خاکساری کے بارے میں چھیڑا – واضح طور پر، اس کے پاس پیش کرنے کے لئے بہت سے قابلیت اور مہارت تھی۔ وہ شرمندگی سےایک گہرا سرخ لال ھوا لیکن خاموشی سے اثبات میں حرکت دی۔ میں اس کی عمر جان کر حیران تھی (۲۰) ۔ اس کے ظاہری رکھ رکھاؤ کی بلوغت سے میں نے اسے بہت بڑی عمر کا فرض کیا تھا۔

اس کے ملوث ہونے کے بارے میں کوئی تردد نہیں تھا ( ان کوششوں کے ساتھ میرے خطرات سے انتباہ کے باوجود، ڈان ینگز کی مشہور مہم کی حکمت عملی کا ذکر نہیں کرنا) اور وہ نہ ہی عوامی خطابات سے کوئی خوف رکھتا تھا۔ وہ پرمسرت تھا کہ ہم اس میں دلچسپی رکھتے تھے اور میں مناسب مدد کرنے کو بھرپور تیار تھی۔ ہمارے دوسرے ہومر رضاکاروں کے برعکس (خاندانوں اور باقاعدہ نوکریوں کے ساتھ) اور جوس ایک کھلا وسیع شیڈول رکھتا تھا۔ اور ہم نے جلد ہی اس کو بطور کوارڈینیٹرہومر کے دفتر کے لیے مقرر کیا ۔ اس عمل میں ہم قریبی دوست اور برادروطن بن گئے۔

مہم کے راستے میں بندش ھونے پر جوس کی جانب سے مجھے باقاعدگی سے اور اکثر مزاحیہ پیغامات اور اپڈیٹ ملتے رہے ، جو اس بے انتہا کوشش کے جذبہ جوش و شوق کے ساتھ کیے گئے تھے انہوں نے ایک مثبت لفظ میں ڈالنے کا موقع کبھی نہیں چھوڑا، بوجھ کے تحت پریشان رہتا تھا، اور سب کے ساتھ اچھی طرح مل جُل گیا تھا۔موسم گرما میں اضافہ کی طرح، ہمارے کُل ریاستی کوارڈینیٹر بیٹی ووڈ ( جو جوس کی صلاحیتوں سے برابر متاثرھوئی تھیں ) کہا کہ خاندانوں کی ہنگامی طور پر نیویارک میں واپسی کی ضرورت ھوگی اس نے پہلے ہی جوس سے بات کی تھی، اور دونوں نے فیصلہ کیا تھا کہ وہ مہم کی مدت کے دوران بندرگاہ آفس میں لے جائیں گے۔

بیٹی نے بندرگاہ علاقے میں ایک طبقے میں تحفتا اور باصلاحیت طالب علم رضاکاروں کے ساتھ کام کرنا شروع کردیا تھا، جو اس کے عمل اور مسائل کی روزانہ بنیادوں پر رہنمائی اور تاویل کے لیے اسے دیکھتے تھے. بندرگاہ میں آباد ہونے کے بعد، جوس جلدی سے مجھے رازدار بنانے لگے کہ وہ کوئی بیٹی نہیں تھا، لیکن وہ پُرجوش اور پُرمسرت تھا۔ ہم ان پر اعتماد کرتے ہیں انھیں سنبھالنے کے لیے، کہ یہ ایک موقع تھا وہ صاف انکار نہیں کرسکے ۔ پھر وہ بالکل خاموش ھوگیا، اور رضامند۔۔ صرف ایک بار مجھے یاد ھے کہ وہ اس طرح دیکھتا ہے ،میں نے ان سے پوچھا کہ کیا غلط تھا، اور اس نے اعتراف کیا کہ وہ فکر مند تھے کہ وہ ان جوان، ذہین اور بہت پرسکون رضاکاروں کے ساتھ خود کو کیسے موافق کریںگے! میں ہنسی (فرض کیا وہ مذاق کر رہا تھا) اور اس نے حیرانگی سے دیکھا، اور اس مسئلہ کی سنگینی کا اعادہ کیا ،تبصرہ کیا بہت کم جوس کی آواز میں’’ لیکن جونی، بہت پیارا ہے‘‘!جوس کے ساتھ میرے گُزرے ھوئے وقت میں سے یہ کچھ ایک لمحات تھے کہ وہ اصل میں اپنی عمر کا کام کرتا تھا! میں مسکرایا اور آہستہ سے اسے یاد دلاتا گیا کہ وہ ایک بالغ اور معقول انسان ہے جو خود اپنے آپ کو نظم کا پابند کرتا تھا (کم از کم ہمارے رضاکاروں کے ساتھ)۔ ا ور اگر ضروری ہو تو اپنی توانائی کے لئے دیگر ذرائع تلاش کرنے کے لئے اس کی حوصلہ افزائی کی ۔ وہ راحت محسوس کرتا تھا اس کے سینے سے ہٹا کر اور رضامند تھا وہ اپنے آپ کو مناسب طریقے سے سنبھال سکتا تھا۔

مہم کے کام کا بوجھ لامحدود ہے، اور میری مقرر کردہ تقرری، انٹرویو اور ڈیڈ لائن مسلسل ھے. جوس نے ان سب کے رابطہ کو لیڈ کرتے ھوئے، اس کی صلاحیتوں کو بھرپور اور محبت سے اس کے ہر ایک لمحہ کو استعمال کیا. وہ بوجھ کے باعث دفتر میں صوفہ پر سو گیا۔ وقت کی طرف سے وہ کام ایک دن میں ختم ہو گیا تھا،کام تھے وہاں کچھ گھنٹے باقی رہ گئے جب تک اگلے مرحلے میں عمل شروع ہوجائے ۔ اس نے کبھی بھی شکایت نہیں کی، مجھ سے درخواست کرنے کے سوا کہ اُسے ڈر تھا کہ اس کو کام مناسب طریقے سے کرنے کا تجربہ نہیں تھا! جب وہ کسی چیز کے بارے میں پریشان ہونے پر مجبور ہوجائے تو میں اسے یاد دلاتی ہوں کہ اس پریشان ہونے کی وجہ سے وہ جو کچھ نہیں چاہتا تھا اس کی دعا کرتا ہے اور اگر ممکن ہو تو وہاں جانے سے بچنے کے لئے. یہ ایک ایسی کوشش تھی جس سے فرق پڑا۔

ہم اپنے متعلقہ شعبوں میں مہارت کے رہنماؤں سے مشاورت کی کوشش کی، اس بات کو یقینی بنانے کے لئے کہ مہم میں زیادہ فعال اور’’ کٹنگ ایج ‘‘ پوزیشن کی عکاسی ھوتی ھے، میں کرنے کی ہمت کرسکتی ھوں ۔ میں نے جوس کو ابتدائی طور پر کہا تھا کہ ایج سے ان دونوں اطراف کو دیکھنے کے قابل ہوجائے گا، اور تجویز پیش کی کہ شاید یہ ایک اہم نقطہ نظر ھو اور معاشرے کو آگے بڑھنے میں مدد کا حصہ ہو۔ یہ کئی مواقع میں سے ایک تھا جوس ساکت، تقریبا صدمہ میں تھا، منہ کھلا ھوا ٹکٹکی باندھے مجھے گھورنے لگا. میں نے باقاعدہ طور پر اس کے بارے میں سوچنے کے لئے ایک نقطہ بنا دیا تھا کہ وہ کہاں سے تھا۔اور وہ بھی اس سے محبت کرتا تھا.

اس کی روح پوری طرح سے بوجھ کی دلیری سے قائم ھے. وہ ہم سب پر ایک مثبت تاثیرتھا، اور مسلسل محبت اور عظیم روحانی مسرت نکالنے کے لئے، جس نے بذات خود ایک غیر معمولی فرق بنا دیا - خاص طور پر عام انتخابات کی طرف، جب دباؤ اور بوجھ اکثر سب سے زیادہ تجربہ کار سابق تیار کیے ھوئے کو استعمال کرتا ھے ... بیٹی کی تعریف اور احترام ،میرے شوہر بین سے، اور خاص طور پر ہمارے دو سالہ بیٹے فری مین کی طرف اشارہ کرتے ہوئے ان کی محبت کا اظہار کیا، جس میں وہ غیر معمولی نعمتوں کی خوشی رکھتے تھے. یہ دونوں ایک لذت نظارہ کے ساتھ ساتھ ایک دوسرے کے ساتھ چلتے تھے - طویل اور اس کی مختصر، تقریبا فوری طور پرجلدی دوستیاں. اور اس نے مجھے بہت تشویش سے دیکھا، میری جانب غذائی مشروبات کھسکا دیا جب بھی وہ جانتا کہ میرے شیڈول میں کھانے اور بحالی صحت کے لئے کم وقت کی اجازت ملتی ھے۔

جنرل انتخاب سے پہلے، ٹونی، ڈان اور میں نے ہماری آخری لائیو ٹیلی ویژن کی بحث تھی، کل ریاستی نشریات کی حیثیت میں. بصیرت اور فہم میں، میں سوچتی ہوں کہ جوس جیسا مُضطرب تھا ویسی میں تھی۔. جوس اور فری مین نے ایکشن میں "موماں" کو دیکھنے کے لئے کیمپ سے باہرآئے، جبکہ بین نے مجھے اسٹیشن اور پیچھے سے حفاظت کے لئے لے گیا. ہماری واپسی پر، میں نے اسے کبھی دیکھا تھا جیسا کہ جوس بہت خوش تھے، اور تقریبا مجھے اس کی خوشی سے نمٹنے کے لئے. بحث بہت اچھی طرح سے ہوئی تھی.. ہمارے تمام محنت کش کی ادائیگی کی گئی تھی. سب سے پریشان کن، جوس نے دیکھا تھا کہ مجھے دیکھتا چھوڑ کر فری مین کو ٹیلی ویژن پر نظر رکھنے کے لئے ہدایت کی تھی، جلد ہی وہ موما ں بڑے لڑکوں پر بحث دیکھیں گے. جب ہم اس سیٹ پر شائع ہوئے جوس نے دیکھا کہ فری مین کی آنکھیں پھیلی اور پھٹی ہوئی ھیں اور جوس کی جانب مُڑا اس نے کہا کہ "لیکن جوس، موماں ٹی وی کے اندر کیسے؟ "

اس نے موسم گرما میں خود کو ایک غیر معمولی فرد ثابت کیا. انہوں نے چیلنج، رفتار سے محبت کی، اور اس کی حدود سے کہیں زیادہ بڑھ کر حتیٰ کہ وہ خوابوں کو بھی ممکن کرتا. پچھلے پانچ سالوں میں انہوں نے مجھ سے رابطہ کیا کہ وقفہ وقفہ سے مجھے ان کی ترقی کے جانے کے لئے. "آپ کبھی بھی اس بات پر یقین نہیں کریں گے کہ میں اب کیا کر رہی ہوں، جونی" وہ فخر کے ساتھ شروع کریں گے. میں نے ہمیشہ ان پر یقین کیا تھا اور ہمیشہ ان کی ترقی کے بارے میں روحانی مُسرت سے سنا تھا. مجھے اعتراف کرنا پڑے گا جب انہوں نے مجھے سیاسی دائیں بازو کا مطالعہ اس کام کو بتایا جوکہ میں نے دیکھا تھا اور اثر و رسوخ کے بارے میں جُرم محسوس کیا ہے.

انہوں نے مجھ پر ٹیب رکھی تھی، اور مجھے انتخابی رات ۱۹۹۶ اور ۱۹۹۸ میں بلایا ،جیسے الاسکا کے اسٹیٹ ہاؤس کے ریپبلکن اسپیکر کے خلاف ڈیموکریٹک پارٹی کے نامزد فرد میں میری سخت دوڑ کی نگرانی کے لئے انٹرنیٹ کا استعمال بیک وقت کیا. "آپ کبھی نہیں سوچ سکیں گے کہ یہ کون ہے"، وہ شروع کرچکا تھا، لیکن میں جانتی تھی، کیونکہ اس کی حیرت انگیز گہرائی اور دیکھ بھال والی آواز نے ہمیشہ اسے دور کیا. "جوس!"، میں چیخ وپکار کروں گی. "جونی!"، وہ واپسی میں پکاریں گے - فوری طور پر ہم دونوں کو واپس ۱۹۹۴ کے موسم گرما میں منتقل کردیتے ہیں، جب کہ ہمارے باقاعدہ نعرہ اور ایک دوسرے کے لئے استقبالیہ ہوتے تھے۔

اگرچہ ایک دوسرے سے دور، ہم روح میں قریبی رہے. آپ کے حالیہ فون کے دوران مجھ پر، جیسا کہ میں نے ان کی قیمتی یادیں تحریر کرنے کی کوشش کرتے ہوئے اس ہفتے کے آخر میں، میں نے تھرتھراتی ہوئی توانائی کی کھنک کو محسوس کیا. میں جانتی ہوں کہ وہ دور نہیں ہے، اور میں جانتی ہوں کہ وہ اب بھی عظیم کام کر رہا ہے۔

اور اب جب میں یہ نتیجہ اخذ کرتی ہوں تو میں بھی ہمارے نقصان اس عظیم آدمی کے لئے رو سکتی ہوں، جوس!

ترجمہ بحوالہ
http://sep.stanford.edu/sep/jon/family/jos/joni2.html